Dag 22 Cesenatico - Badia Tedalda

1 juni 2015 - Badia Tedalda, Italië

Na een heerlijke rustdag gisteren waar we s ' ochtends naar het oude centrum zijn gewandeld en hebben geluncht en terug langs de kust zijn gelopen waar we ook nog heerlijk hebben gezeten, begint vandaag weer het echte werk. Morgen de zwaarste etappe van Italië, vandaag een opwarmer. Het begint de eerste 20 km nog vlak, daarna nemen we afscheid van de kust en gaan we de appenijnen in. Mooie routes door het bos, wel soms slecht begaanbare paden. Na ongeveer 45 km gaan we lunchen omdat het best wel heftig is. Heel veel vals plat, je denkt dat je niet stijgt maar ineens merk je dat hoger zit. Op 64 km is het einde etappe. Maar we kunnen geen onderdak vinden. We moeten door wat inhoudt dat we al een gedeelte van de zwaarste etappe moeten doen. In totaal nog 8 km klimmen tot het volgende dorp waar wel slaapgelegenheid schijnt te zijn. Helaas kunnen we het niet zo snel vinden, wat inhoudt dat we nog 1 km teveel hebben geklommen om vervolgens die km weer af te dalen omdat we verkeerd gestuurd waren. Uiteindelijk zijn we in B&b terechtkomen boven een pizzeria. Het is heel eenvoudig maar we kunnen slapen. We hebben daar vanavond een heerlijke pizza gegeten.

We hebben slecht wifi bereik dus foto's volgen morgen.

1. Anneke en jos:
    2 juni 2015
    Het is niet te geloven hoe ver jullie zijn ongelooflijk knap xxxx