Dag 23 Badia Tedalda - City Di Castello

2 juni 2015 - Città di Castello, Italië

Na vanochtend een beetje karig ontbijt, zijn we onze route vervolgd op de berg. Godsamme  wat is dat zwaar als je meteen moet beginnen met klimmen. En dat nog wel 10 km lang. Het was zwaar maar ik heb het helemaal fietsend gered. Omdat het vandaag in Italië een vrije dag is, werden we aan alle kanten voorbij gereden Door hard rijdende motoren. Het leek wel de TT van Assen. Eenmaal boven een prachtig uitzicht. En wat wel een voordeel is van klimmen je gaat ook weer naar beneden. Een afdaling van 17 km, heerlijk en wat een mooie vergezichten hebben we gezien. Eenmaal beneden moesten natuurlijk onze beentjes het werk weer doen. In een plaatselijk barretje ontmoeten we nog Nederlanders die een rondje Verona doen. Na afscheid te hebben genomen hoeven we nog maar 10 km. Wat is het vandaag snel gegaan. Om 13:00 uur arriveren we in ons hotel. Douchen de was doen en dan het plaatsje in. Het is wel een mooi plaatsje maar op dit moment weinig te doen, misschien vanavond. Morgen fietsen we naar Assisi waar we 2 dagen blijven. We hebben iets landelijke geboekt met zwembad, hopen dat deze wel open is. We gaan het morgen zien.

1. Saskia en Leon:
    2 juni 2015
    Ha kanjers. Wat knap zeg. Fietsend de top bereiken is echt veel fijner dan lopend. Marjon supergoed van je. Van Johan verwachten we dat hij het kan. Morgen hoop ik dat ze in Assisi het zwembad gebruiksklaar hebben als jullie arriveren voor een frisse duik.
    Fijne avond en we kijken uit naar volgend verhaal. :) groetjes Leon en Saskia
  2. Heleen:
    2 juni 2015
    lieve Marjon en Johan,

Marjon je hebt weer een ongelooflijke prestatie geleverd !

En de foto van jouw na je krachtsinspanning zeg genoeg.....
    Ongekend knap!
    Ook Johan doet t geweldig natuurlijk!
    Jullie samen hebben ultieme chemie,ga lekker zo verder dan gaat t helemaal goedkomen!
    Hugggies Heleen en Frank .
    P.s heel veel plezier morgen !
  3. Miriam:
    3 juni 2015
    Geweldig! !! Wat een voldoening! En een power. En heerlijk vooruitzicht om 2 dagen in Assissi te blijven. Lekker van genieten. Mooie foto's weer.
    Groetjes uit het herfstachtige Nederland xx
  4. Henriette en Julie:
    3 juni 2015
    Weer geweldig gedaan!!!!! Ook die klim zit er weer op. Fijn dat jullie werden beloond met een heerlijke lange afdaling. Succes en plezier met fietsen vandaag en geniet van Assisi. Liefs