Dag 6-7 Bacharach - Worms - Bruchsal

17 mei 2015

Terwijl ik dit schrijf zitten op een festival das zukunfts in Bruchsal. Nu even terug naar gisteren. Om 9:00 uur vertrokken uit bacharach met onze beenwarmers aan. Ook deze route was grotendeels langs de rijn. Na ongeveer 40 km heerlijk aan het gebak. Na 70 km een tussenstop in Boppard waar we heerlijk een bord tagliatelle hebben gegeten.  Na een korte maar stijle klim liep Johan zijn ketting eraf, verkeerd geschakeld. Na een mooie route van 99 km in Worms aangekomen, waar we geen hotel konden vinden. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen op een zolderkamer met een gedeelde douche,  maar was prima te doen. Worms is een leuke plaats, hier heerlijk gegeten en tot slot op een pleintje terechtgekomen waar we een tijdje zijn blijven zitten.

Zondag 7:30 uur ontbijt, en vertrokken richting Bruchsal, hier het hotel al gereserveerd zodat we niet nog eens hoeven te zoeken. Ook vandaag een rustige route van 92 km. Ook deze ging gedeeltelijk langs de rijn. Onderweg van alles gezien. Een dressuur wedstrijd met paarden (geen ankie gezien). Een honkbaltournooi en een triatlon.We zijn Door Speler gekomen waar een mooie kerk (dom) te zien was We zijn redelijk vroeg aangekomen in hotel,15:30 uur om heerlijk te douchen en onze dagelijkse was te doen. Ik zie wel op tegen de dagen die gaan komen. Vanaf morgen gaan we klimmen, ik ga het ondervinden of ik daar sterk genoeg voor ben. Eerst nog maar even genieten van de live muziek hier.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Saskia en Leon:
    17 mei 2015
    Super! Marjon elke berg die op gaat geeft ook veel daalkilometers. Succes!
  2. Miriam:
    18 mei 2015
    Jullie gaan flitsend! Het klimmen gaat je ook lukken! En je weet.. je kan altijd afstappen en stukjes lopen.... kom je er ook...!
    Succes en heb vertrouwen in je kunnen!
    Doei doei en grusse aus Holland!
    Mir
  3. Mike:
    18 mei 2015
    Goedemorgen het is weer maandag hier,dus het lange weekend zit er weer op. Leuk om te lezen dat jullie al zo ver gekomen zijn en dat het je goed af gaat. wij wensen jullie heel veel sterkte met het klimmen en blijven jullie volgen erg leuk.Heel veel sterkte toegewenst van ons.
  4. Pierre & Dorothe:
    Goedendag kanjers,
    Zou zo wel mee willen, lekker langs de Rijn fietsen. In Boppard hebben we aan de Rijn gekampeerd, prachtig. Tegen de berg op; gewoon je eigen tempo rijden, diesselen. Je knieen onder je schouders houden dan heb je de meeste kracht en je ene been duwen en tegelijkertijd je andere been omhoog trekken, tenminste als je clips hebt. Dan heb je het beste rendement met zo min mogelijk energie. Je kunt het Marion. Denk aan mij, toen met de Mont Vertoux met 140 kg. Voor allebei een dikke knuffel van Dorothe en Pierre. 18.5 - 09.27 uur
  5. Henriette en Julie:
    18 mei 2015
    Jullie doen het geweldig! Het klimmen gaat jullie ook lukken. We zijn benieuwd, hoe het vandaag is gegaan. Veel energie voor morgen gewenst en we blijven jullie volgen en supporten. xxx
  6. Heleen:
    19 mei 2015
    Lieve Marjon en Johan,

Wat zijn Frankie en ik supertrots op jullie! !!"Jullie doen het super! !!

Morgen gewoon een heel rustig tempo fietsen !
    En tijd is niet belangrijk , misschien een paar keer extra n rustpauze dan komt t zeker goed.

Jullie kunnen het ,kanjers!!!

"Het licht dat jullie uitstralen weerkaatst op jullie pad".

Hugggies Heleen en Frank